ساعت‌های نجومی یکی از ابزارهای پیشرفته و حرفه‌ای هستند که برای محاسبه زمان طلوع و غروب خورشید مورد استفاده قرار می‌گیرد؛ بنابراین شما می‌توانید میزان نور و روشنایی محیط را نیز مدیریت کنید. نحوه نصب ساعت نجومی به نوع ساعت و کارکرد آن بستگی دارد. این ساعت‌ها از اجزا و قطعات مختلفی ساخته شده است که هر یک این قطعات عملکرد خاص خود را دارند و با شناخت آن‌ها می‌توانید اصولی‌تر آن را نصب نمایید. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های ساعت‌های نجومی‌عدم وجود سنسور در این ساعت‌ها است که به شما این امکان را می‌دهد که آن را در تمامی مکان‌ها نصب کنید.

در واقع ساعت نجومی (مطالعه بیشتر ? ساعت نجومی) روشنایی را به صورت خودکار محاسبه می‌کند. بسیاری از افراد برای این کار از فتوسل‌ها بهره می‌برند، ولی از آن جا که فتوسل‌ها تنها در محیط‌های بیرون و فضای باز قابل استفاده هستند، ساعت‌های نجومی جایگزین بسیار ایده آلی به شمار می‌روند. این ساعت‌ها در داخل تابلوهای برق نصب می‌گردند و از این رو در برابر انواع شرایط جوی مقاومت بالایی دارند؛ بنابراین شما می‌توانید از ایمنی و عمر بالای ساعت‌های نجومی اطمینان حاصل نمایید. بر روی این دستگاه مانیتوری طراحی شده است تا اطلاعات بدست آمده را برای شما به نمایش بگذارد؛ بنابراین دریافت اطلاعات با استفاده از ساعت‌های نجومی بسیار ساده و آسان است.

⭐️ ⭐️ ⭐️ ⭐️ ⭐️

مشاهده انواع ساعت نجومی ۲ رله ای

⭐️ ⭐️ ⭐️ ⭐️ ⭐️

ساعت نجومی

نصب کردن ساعت نجومی

ساعت‌های نجومی بدین صورت کار می‌کند که ما در ورودی آن یک نول و یک فاز اعمال می‌نماییم. این فاز آمپرهای مختلفی دارد و می‌توان به صورت مستقیم خروجی را به مصرف کننده متصل کرده و به مصرف کننده هم یک نول وصل می‌کنیم. در صورت بالا بودن تعداد لامپ‌ها می‌توانیم از کنتاکتورها بهره ببریم. برای نصب ساعت نجومی باید بدین صورت عمل نماییم که ابتدا فاز و نول را وارد ساعت نجومی داده و فاز خروجی متصل به کنتاکتور A۱ کرده و نول را نیز به کنتاکتور A۲ وصل می‌کنیم. فاز را نیز در قسمت قدرت کنتاکتور را به یکی از پیچ‌های ۱ و ۳ و یا ۵ داده و فاز خروجی را از پیچ مقابل می‌بریم و به مصرف کننده نیز نول می‌دهیم.

? ? ? ? ?

خرید اینترنتی انواع ساعت نجومی 20 آمپر

? ? ? ? ?

نکته مهم این است که در صورتی که تک فاز است پیچ‌های ۱ و ۳ و ۵ را به یکدیگر وصل کرده و پیچ‌های ۲ و ۴ و ۶ را نیز در خروجی به یکدیگر متصل می‌کنیم تا از تمامی پلاتین کنتاکتور و توان کنتاکتور استفاده نماییم. تمامی مراحل نصب ساعت نجومی باید به صورت مرحله به مرحله و اصولی انجام گردد و در صورتی که هر یک از مراحل با موفقیت صورت نگیرد، نمی‌توان از این ساعت به صورت بهینه و مناسبی استفاده کرد. جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص نصب ساعت نجومی با شماره‌های درج شده در سایت تماس حاصل نمایید.

نحوه نصب ساعت نجومی

نحوه تنظیمات ساعت نجومی

ساعت‌های نجومی دارای گزینه‌های متعددی است که هر یک از این گزینه‌ها کارکردی را در ساعت انجام می‌دهند؛ به همین دلیل برای انجام تنظیمات صحیح این ساعت باید اطلاعات کاملی داشته باشید. شما با متصل کردن این ساعت به برق اعداد و اطلاعاتی را به صورت خودکار بر روی صفحه نمایش مشاهده می‌کنید. این اعداد به نمایش درآمده بر روی صفحه نمایش به ترتیب زمان فعلی، تاریخ، غروب و طلوع را نشان می‌دهد. ما می‌توانید این مقادیر را با استفاده از دکمه‌های تعبیه شده بر روی بدنه ساعت می‌توانید این مقادیر را تغییر دهید.

? ? ? ? ?

شیوا امواج، عرضه کننده ساعت نجومی ۶ آمپر

? ? ? ? ?

تنظیمات ساعت نجومی بسیار مهم است و در صورت‌عدم تنظیمات صحیح، شما نمی‌توانید زمان دقیق طلوع و غروب خورشید را مشاهده کنید؛ همچنین در برخی موارد به دلیل پیچیدگی تنظیمات ساعت نجومی، کیفیت این دستگاه کاهش می‌یابد. برای این که بتوانید به صورت دقیق و اصولی ساعت نجومی را نصب و تنظیم کنید، از طریق راه‌های ارتباطی درج شده در سایت با کارشناسان شیوا امواج تماس حاصل نمایید.

نقشه ساعت نجومی

ساعت‌های نجومی با استفاده از فرمول‌های از پیش تعیین شده و اطلاعات خاصی زمان طلوع و غروب خورشید را محاسبه می‌کند و از این رو کمترین مصرف انرژی را به دنبال دارد؛ بنابراین می‌توان گفت که یکی از مهم‌ترین مزایای ساعت‌های نجومی بهینه‌سازی مصرف انرژی است؛ در واقع این ساعت‌ها به صورت اتوماتیک این فرایند را انجام می‌دهد.

سخن نهایی

نحوه نصب ساعت نجومی و مکان آن به صورت مستقیم نحوه نصب ساعت نجومی را تعیین می‌کند. از جمله مهم‌ترین مزایای ساعت‌های نجومی می‌توان به وجود سیستم میکروپروسسوری، سیستم ایمنی در مقابل کاهش و افزایش ولتاژ، انتخاب حالت خودکار و دستی، قرار دادن بر روی وضعیت زمستانه و تابستانه و باتری‌های لیتیومی جهت حفظ تاریخ و سایر اطلاعات اشاره کرد. نظرات و سؤالات خود را در رابطه با نحوه نصب ساعت نجومی برای ما کامنت کنید.

نوشته شده در تاریخ ۱۵ فروردین ۱۴۰۱